طبس- سرپرستي يزدفردا: استاندار يزد بهمراه تعدادي از مديران كل استان صبح امروز شهر طبس را مورد بازديد قرار داد.


"محمدرضا فلاح زاده" كه براي بازديد از پروژه هاي عمراني و در دست احداث شهرستان طبس به اين منطقه سفر كرده است، به منظور بررسي مشكلات طرح هاي مذكور و بازديد حضوري از روند پيشرفت پروژه هاي در دست اقدام از آنها سركشي و در مورد نواقص و كاستي ها دستورات لازم را صادر كرد.


در ادامه بازديد هيأت استاني از شهر طبس، استاندار در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ داد.


احداث تصفيه خانه آب طبس با 10 ميليارد تومان سرمايه


استاندار در مورد اين پروژه گفت: تصفيه خانه آب طبس كه يكي از خواسته هاي اصلي مردم است، كه با سرمايه گذاري بالغ بر 10 ميليارد تومان در حال ساخت است وانشالله تا دهه فجر امسال به بهره برداري مي رسد.


طبس بعد از يزد بالاترين تعداد واحد مسكوني مهر را در استان دارد


فلاح زاده با اشاره به ساخت 1280 واحد ساختماني مسكن مهر در طبس خاطرنشان كرد: در پروژه مسكن مهر طبس كه مقام دوم استان را در تعداد واحدهاي مسكوني به خود اختصاص داده است، مشكلاتي وجود داشت كه امروز مورد بررسي قرار گرفت و قولهايي هم داده شد و انشالله با تاكيد بر اجراي سريع تصميمات اتخاذ شده، تعاوني هاي مسكن مهر نيز به راندمان كار خود قوت بخشند تا بتوانيم به سرعت شاهد اتمام طرح شهرك مسكن مهر باشيم.


نه ميليارد و پانصد ميليون تومان براي ساخت بيمارستان طبس هزينه مي شود


نماينده عالي دولت در استان يزد، ضمن بازديد از بيمارستان يكصد تختخوابي در دست احداث طبس از مشكلات پيش روي مراحل ساخت اين واحد درماني سخن گفت وافزود: در حال حاضر پيمانكار اين پروژه مبلغ يك ميليارد تومان طلبكار است، كه در جلسه اي با حضور وزير راه و شهرسازي براي تامين اعتبار اين بيمارستان تلاش خواهيم كرد.


وي گفت: اين طرح تاكنون 65 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و طبق برنامه زمانبندي تا پايان سال 1391 مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.


*آب مصرفي مسكن مهر طبس با يك ميليارد تومان هزينه تأمين مي شود*


مهندس فلاح زاده در ادمه بازديد از پروژهاي در دست ساخت، كلنگ احداث مخزن آب ذخيره شهرك مسكن مهر را بر زمين زد.


وي در اين مراسم گفت: با حفر سه حلقه چاه و بكارگيري هفت كيلومتر خط انتقال آب و احداث مخزن ذخيره با هزينه اي بالغ بر يك ميليارد تومان، آب مورد نياز و مصرفي شهرك مسكن مهر طبس را تأمين خواهيم كرد.


نقاط حادثه خيز در وروديهاي شهر طبس، بزودي اصلاح مي شوند


استاندار و هيأت همراه در ادامه سفر خود از نقاط حادثه خيز شهر طبس بازديد نمودند و فلاح زاده در اين زمينه ابراز اميدواري كرد تا بزودي شاهد حل اين مشكل ترافيكي در طبس باشيم.


وي تاكيد كرد: اصلاح تقاطع راه آهن و جاده اصفهان و ورودي طبس از سمت امامزاده حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) توسط شركت توسعه و ساخت راههاي وزارت راه و شهرسازي بزودي به مناقصه گذاشته خواهد شد و بنده نيز پيگير مسائل هستم.


پارك خندق 500 ميليون تومان هزينه دارد


رئيس شوراي اداري استان يزد در بازديد از پروژه نيمه كاره و در حال احداث پارك خندق در جوار مسجد جامع كوير طبس يادآور شد: مبلغ پانصد ميليون تومان براي اين تفرجگاه در سفر مقام معظم رهبري و همچنين در بودجه هاي عمراني استان، اختصاص يافته است، كه البته شهردار و شوراي اسلامي شهر طبس تاكنون با امكانات راهسازي خود شهرستان، پروژه را به حد قابل قبولي رسانده اند كه ضمن تقدير اميدواريم با تزريق باقيمانده بودجه مصوب، انشالله تا پايان امسال شاهد بهره برداري اين مكان تفريحي باشيم.


طبس از بودجه هاي خوبي در بنگاههاي زود بازده برخوردار است


محمدرضا فلاح زاده همچنين از شهرك صنعتي طبس ديدن كرد و به مشكلات بعضي از واحدهاي توليدي رسيدگي نموده و قول مساعد داد.


وي ضمن دعوت از سرمايه گذاران طبسي، يزدي و ايراني گفت: از آنجا كه طبس شهرستاني محروم بشمار مي رود، بودجه هاي خوبي در بنگاههاي زودبازده و طرح آمايش به اين شهرستان اختصاص يافته است و تاكنون هم تسهيلات جذب نشده و هم طرح آمايش جذب نشده زيادي داريم كه ميتوانيم در اختيار سرمايه گذاران منطقه قرار دهيم.


بازديد از پروژه هاي ديگر هم امروز با حضور استاندار رقم خورد*


به گزارش يزدفردا: استاندار و هيات همراه كه متشكل از مديران كل استان يزد بود، در ادامه سفر كاري خود از"پست برق 400 كيلو ولت طبس" كه قدرت تأمين برق مصرفي شهركها و كارخانجات عظيم صنعتي را دارد و "زمين در دست اقدام جهت ساخت مصلي بزرگ شهرستان" و "طرح احداث و زيباسازي محوطه گلزار شهداي گمنام" و "مسير لوله گذاري گاز" و نيز"بولوار در حال ساخت 15 خرداد" در طبس بازديد كرد و دستورات لازم را صادر نمود.


اين سفر همچنان با بازديد از بخشهاي عشق آباد و ديهوك در شهرستان طبس ادامه دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا